text.skipToContent text.skipToNavigation

Поврати и Поплаки
Безбедност и после купувањето!

Во нашата секојдневна работа се трудиме на нашите клиенти да им ги обезбедиме најдобрите производи и услуги, но исто така свесни сме дека понекогаш, поради дефект или недостаток, производот што го купивте не ги исполнува вашите очекувања. Токму затоа им овозможивме на сите наши клиенти да објават враќање на производот во рок од 14 дена или да пријават поплака.

За да најавите враќање на производот во рок од 14 дена или да пријавите поплака, прочитајте го подолу подеталното објаснување во кои случаеви и како можете тоа да го направите, а доколку сакате да пријавите рекламација, за повеќе детали како тоа да го направите, кликнете овде.

Видови барања

Dostavljen oštećen artikl

Производот е испорачан оштетен

Neispravan proizvod

Неисправен производ

Nepotpuna pošiljka

Нецелосна испорака

Krivi artikl u pošiljci

Погрешен производ во пратката

Povrat proizvoda u zakonskom roku od 14 dana

Поврат на производот во законски рок од 14 дена

Гаранција на производи и поплаки

Доколку треба да го сервисирате уредот, Ве молиме проверете ја документацијата за овластен сервис што сте ја добиле со уредот и постапете во согласност со упатствата на овластениот сервис. Доколку не сте сигурни кој е овастен сервисер за Вашиот производ, погледнете ја листата на овластени сервисери овде.

Ако производот е со одреден дефект и е во рамките на гарантниот период, купувачот треба да
се јави на овластениот сервисен центар во согласност со инструкциите на гаранција.

Доколку за време на првата употреба (во рок од
14 дена од приемот) откриете  дека производот што го добивте е неисправен, Ве молиме контактирајте со нас и следете ги следните чекори:

Испратете ни информации со бројот на нарачката,
телефонскиот број за контакт и вашето корисничко име како и опис на поплаката, на нашиот е-маил: info@ekupi.mk , јавете ни се телефонски на 02 3202 900, пишете ни преку онлајн разговор на страницата или преку социјалните мрежи.

Ќе
Ви испратиме потврда за прием на поплаката и, врз основа на вашиот опис на поплаката, ќе Ви дадеме информации за неа:    

  • дали производот може да се замени за нов, 
  • дали производот може да се врати,    
  • или дека производот треба да се испрати до овластен сервисен центар.   

Во случаи кога производот може да се замени за нов и кога може да се вратат пари за производот, ние испраќаме доставна служба на Вашата адреса која ќе го подигне рекламираниот производ и ќе го врати во нашиот магацин. 
Ваша одговорност е да го спакувате производот
во оригиналното пакување со сите додатоци и документација што доаѓаат со производот и да го подготвите за преземање од страна на доставната служба. Кога производот ќе пристигне во магацинот, откако ќе биде прегледан, ние ќе Ви испратиме известување за враќање/замена. 
Враќање/замена за нов производ ќе се изврши во рок од 2-3 дена, а најдоцна во рок од 15 дена. Во спротивно, контактирајте не на телефон 02 3202 900 или на е-
маил на info@ekupi.mk .

Доколку  пакувањето Ви е доставено оштетено, НЕ го преземајте
 производот, туку укажете му на доставувачот за оштетувањето на амбалажата и  побарајте производот да се врати назад во Екупи Македонија. Доколку купувачот не го пријави оштетувањето на амбалажата кај доставувачот во моментот на преземање на производот и се потпише без да ја провери амбалажата, се смета дека го презел производот со неоштетено пакување.

Во случај производот што го добивте да не се совпаѓа со сликата или спецификацијата на производот што сте го нарачале, можете да го замените или
да добиете поврат на средства доколку пријавите во рок од 14 дена од приемот. За остварување на ова право, неопходно е да се врати неоштетен производот во неговото оригинално пакување со целата опрема и документација со која производот првично е испорачан.

Доколку производот кој Ви е доставен не ги исполнува Вашите очекувања поради Ваша грешка или невнимание, имате право да го замените или вратите производот и парите да Ви бидат вратени само доколку производот е неупотребуван и во оригиналната амбалажа со сите додатоци и документација што доаѓаат со производот и самите да си организирате поврат на истиот во нашиот магацин на адреса: Улица 1550 бр. 43, Визбегово, Скопје.
Откако производот ќе биде вратен во нашиот магацин, паричните средства ќе Ви бидат вратени на Вашата сметка, или ќе организираме достава на новиот производ кој Вие го имате одбрано како замена за тој што го враќате.


Слободно продолжете да нарачувате на нашата страница.

Се надеваме дека ќе ја решиме вашата
поплака на наше заедничко задоволство.

Работното време на телефонските оператори е Понеделник до Четврток од
 08:00 до 16:30 часот и во Петок од 08:00 до 15:30 часот.
Поддршката за корисници е недостапна во
Сабота, Недела и празници.

ЧЕСТИ ПРАШАЊА

Доколку за време на првата употреба (во рок од 14 дена од приемот) откриете дека производот што го добивте е неисправен, Ве молиме контактирајте со нас и следете ги следните чекори: Испратете ни информации со бројот на нарачката, телефонскиот број за контакт и вашето корисничко име како и опис на поплаката, на нашиот е-маил: info@ekupi.mk , јавете ни се телефонски на 02 3202 900, пишете ни преку онлајн разговор на страницата или преку социјалните мрежи. Ќе Ви испратиме потврда за прием на поплаката и, врз основа на вашиот опис на поплаката, ќе Ви дадеме информации за начинот на кој треба да биде решена.

Ако производот е со одреден дефект и е во рамките на гарантниот период, купувачот треба да се јави на овластениот сервисен центар во согласност со инструкциите на гаранција. Доколку не сте сигурни кој е овастен сервисер за Вашиот производ, погледнете ја листата на овластени сервисери овде.

Доколку пакувањето е оштетено, не го преземајте производот, туку укажете му на доставувачот за оштетувањето на амбалажата и побарајте производот да се врати назад во Екупи Македонија. Доколку купувачот не го пријави оштетувањето на амбалажата кај доставувачот во моментот на преземање на производот, се смета дека го презел производот со неоштетено пакување.

Доколку забележите оштетување, т.е. ако уредот пристигнал скршен, изгребан, вдлабнат итн. Ве молиме веднаш испратете слики од уредот и пакувањето на info@ekupi.mk Во прилог на сликите, Ве молиме наведете го времето кога е извршена испораката, како и бројот на малопродажната фактура на која сте го купиле производот. Набрзо некој од нашите оператори ќе Ве контактира, ќе испратиме доставна служба да направи записник, а Вашата рекламација и решавањето на истата ќе биде процесирана во најбрз можен рок.